Ułatwienia dostępu

Direct3D 11 jest jednym z interfejsów programistycznych aplikacji (API), które obsługują renderowanie grafiki 3D na platformie Windows. Jest rozwinięciem poprzedniej wersji - Direct3D 10 i został wprowadzony wraz z systemem Windows 7.

W kontekście OBS (Open Broadcaster Software), Direct3D 11 jest jednym z wielu renderowych trybów wyświetlania dostępnych w programie. OBS wykorzystuje ten tryb, aby przechwytywać i renderować obraz z określonego źródła wideo lub okna na pulpicie systemu. Dzięki obsłudze Direct3D 11, OBS może renderować i przechwytywać obraz w formacie przyspieszonym sprzętowo, co przyczynia się do wydajnego i płynnego strumieniowania wideo.

Aby skonfigurować OBS do użycia trybu Direct3D 11, można przejść do ustawień programu i wybrać odpowiednią opcję renderowania. W obszarze "Wyświetlanie" lub "Wyjście" można znaleźć opcje dotyczące renderowania, w których można wybrać Direct3D 11 jako preferowany tryb. W zależności od wersji OBS, dokładne położenie tych opcji może się różnić, ale ogólnie można znaleźć je w sekcji dotyczącej ustawień wyświetlania lub wyjścia.

Wybór trybu Direct3D 11 może być korzystny w przypadku, gdy OBS nie działa poprawnie z innymi trybami renderowania lub gdy korzystasz z aplikacji lub gier, które używają Direct3D 11 do renderowania grafiki.

separator

Pliki Cookies

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z mojej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie możecie dokonać zmiany ustawień w swoich przeglądarkach.

Więcej informacji