Menu Główne
- Strona główna
- W pracy
- PO pracy
- Fotografia
- Wideo w sieci
- Słownik pojęć
- Bitrate
- CBR
- GPU
- Klatka kluczowa
- NVIDIA NVENC
- RTMP
- DASH
- Stream
- VBR
- HLS
- H.265
- H.264
- AAC
- Formaty kolorów
- Przestrzenie kolorów
- Częstotliwość próbkowania
- Zakres Kolorów (ograniczony - pełny)
- Format nagrywania
- ABR
- CRF
- QSV
- FLV
- Rozdzielczość (video)
- FPS
- Brama szumów
- Expander
- Kompresor
- Kompresor górnokierunkowy
- Korektor trzypasmowy
- Limiter
- Odwrócenie polaryzacji
- Poziom (dźwięk)
- Tłumienie hałasu
- Wtyczka VST 2.x
- HDR tone mapping
- Kluczowanie koloru Chroma Key
- Kluczowanie luma key
- Look-up tables (LUT)
- Psycho Visual Tuning (PVT)
- Look Ahead
- Direct3D 11
- Odstępy między klatkami kluczowymi
- XLR
- HDMI
- SDI
- MP4
- Enkoder wideo
- CQP
- Bezstratny (sposób kompresji wideo)
- PCM
- x264
- B-frame
- I-frame
- P-frame
- Rdzenie CUDA
- Muxer
- Desynchronizacja - desync
- dBFS
- PPM
- VU-meter
- Input Level
- Peak and Hold
- NDI
- Remux
- BNC
- DisplayPort
- Toslink
- Własne ustawienia muxera
- AV1 - kodek video
- x265
- HDR
- Bit Depth (Głębia Bitowa)
- Gamma Correction (Korekcja Gamma)
- Alpha Channel (Kanał Alfa)
- IP Streaming
- Multi-Bitrate Streaming
- NLE (Non-Linear Editing)
- Buffering (Buforowanie)
- Transkodowanie (Transcoding)
- DRM (Digital Rights Management)
- ISO
- Częstotliwość
- Amplituda
- Faza
- Aberracja Chromatyczna
- CMOS
- CCD
- Rozdzielczość
- dB - Decybele
- Ducking
- Depth of Field - Głębia Ostrości
- Moiré - Efekt Moiré
- Harmonic Distortion - Zniekształcenia Harmoniczne
- MPEG
- MKV (Matroska Video)
- AVI
- MOV
- WebM
- FLAC
- WAV
- Zrozumienie klatek Wideo
- Przeciążenie kodowania OBS
- Gubisz klatki w OBS?
- Moje stanowiska
- Moja konfiguracja
- OBS: GPU vs CPU
- Checklista dla początkujących
- AI + multimedia = ???
- Słownik pojęć
- Dźwięk w sieci
- Studio Emiter
- Mapa strony